این دل اگر کم است بگو سر بیاورم
یا امر کن که یک دل دیگر بیاورم
خیلی خلاصه عرض کنم : دوست دارمت
دیگر نشد عبارت بهتر بیاورم ...
وقتش رسیده این غزل نیمه سوز را
از کوره های خودخوریم در بیاورم ... !!
رضا رهگذر7/8/92
+ نوشته شده در سه شنبه هفتم آبان ۱۳۹۲ ساعت 21:48 توسط علی طاهری
|