تو کز نجابت صدها بهار لبریزیچرا به ما که رسیدی همیشه پاییزی؟
ببین! سراغ مرا هیچکس نمیگیردمگر که نیمه شبی، غصهای، غمی، چیزی مهرداد نصرتی
27/5/92
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و هفتم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 17:11 توسط علی طاهری
|