تو    کز   نجابت    صدها     بهار      لبریزی
چرا به ما که رسیدی همیشه پاییزی؟
ببین!   سراغ   مرا   هیچ‌کس     نمی‌گیرد
مگر که نیمه شبی، غصه‌ای، غمی، چیزی 
مهرداد نصرتی
27/5/92