برای من همین خوبه
که با رؤیات می شینم
تو رو از دور می بوسم
تو رو از دور می بینم
برای من همین خوبه
بگیرم رد دنیاتو
ببینم هر کجا می رم
از اونجا رد شدم با تو
همین که حال من خوش نیست
همین که قلبم آشوبه
تو خوش باشی برای من
همین بد بودنم خوبه
به این که بغضم از چی بود
به این که تو دلم چی نیست
تمام عمر خندیدم
تمام عمر شوخی نیست!
برای من همین خوبه
بدونی بی تو نابودم
اگه جایی اَزت گفتن
بگم من عاشقش بودم
برای من همین خوبه
که از هر کی تو رو دیده
شبی صد بار می پرسم:
" اَزم چیزی نپرسیده؟ "
30/7/91
نه دست خود من نیست باید به تو برگردم
دنیارو نمی دونم من دور تو می گردم
با فکر تو می خوابم از فکر تو بیدارم
نه دست خود من نیست حسی که بهت دارم
امروز منو در یاب امروزکه می تونی
تنها به تو حق می دم دنیامو بچرخونی
یک ثانیه آتیشی یک ثانیه بارونی
اینقدر ازت دیدم دریارو بسوزونی
خورشیدو بکش سمتت تو این شب تکراری
دنیارو نمی دونم تو جاذبشو داری
30/7/91
+ نوشته شده در یکشنبه سی ام مهر ۱۳۹۱ ساعت 14:44 توسط علی طاهری
|